Een voor een druppelen ze binnen. Jouw klanten. Velen nieuwsgierig en welwillend, sommigen enthousiast en popelend, anderen terughoudend of al vermoeid van de aanloop. Ze torsen een hutkoffer vol informatie achter zich aan.

Je vangt ze op op je landingspagina

Vriendelijk vang je ze op na de landing. Fijn! En nu? Wat bied je? Een relaxte reis? Een all-inclusive waarbij je klanten alleen nog maar achterover hoeven te leunen? Of wordt het een heus avontuur met hobbels en bobbels? Een survivaltour? Al je klanten hebben één ding gemeenschappelijk. Ze zitten vol met verwachtingen. Het is aan jou om aan al die verschillende verwachtingen te voldoen en waar mogelijk te overtreffen. Verwachtingen manage je met duidelijkheid en transparantie. Met de juiste informatie op het juiste moment. Dat maakt of breekt de klantbeleving!

Hoe help je jouw klanten op weg na de landing?

Dus  doe je? Blijf je hangen bij de uitgestippelde routes en wegwijzers van je customer journey? De snelle marketingteksten en vlotte verkoopbabbels? Hou je vast aan onleesbare, maar veilige voorwaarden en contracten? Of neem je de klant van A tot Z bij de hand om hem te begeleiden tijdens de héle klantreis? Óók als je klant de rekening even niet kan betalen? Of een extra wens heeft? En hoe zit dat met je personeel? Of sollicitanten?

Goede klantcommunicatie: de juiste woorden op het juiste moment

Tevreden klanten willen precies weten waar ze aan toe zijn. De juiste woorden op het juiste moment. Met duidelijke en transparante teksten helpt SunSum Communicatie & Advies jouw klanten op weg.  Eenvoudig, pragmatisch en efficiënt.

Laat je klanten niet in het duister tasten. Breng licht in én aan het eind van jouw funnel.

Meer weten? Neem dan nu contact met me op!

Nicole Mommertz is communicatieadviseur Marcom, Klantcom & Social Media

Lees ook:

  1. Geen paniek! Je eigen social media strategie in 5 simpele stappen
  2. Hoera! 1.000 views op LinkedIn! Maar geen hond die het ziet…
  3. 8 onmisbare schrijftips!